img

کت و شلوار بندرعباس | زیباترین چگونه یک کت و شلوار جسورانه شیک بخریم (10 قانون طلایی) -

مدل لباس - مدل کت و شلوار زنانه

کت و شلوار بندرعباس | زیباترین چگونه یک کت و شلوار جسورانه شیک بخریم (10 قانون طلایی) -

اگر قصد خرید تنها یک کت و شلوار مردانه را دارید بهتر است که یک رنگ تیره و یکدست مانند به‌رنگ‌خاکستر زغالی، قره یا آبی سرمه‌ای گزینش کنید. سعی کنید رنگ‌ها و الگوهایی را انتخاب کنید که در آزمون زمانه مقاومت کنند و زود از مد نیافتند.

هنگام خرید ، فروشنده باید همگی اندازه‌ها را به خوبی اندازه‌گیری کند: گردن، شانه‌ها، آستین‌ها، سینه، کمر و باسن. قبل از اینکه عنفوان به نگاه کردن به کت‌وشلوارها کنید، از آن‌ها بخواهید اندازه‌های شما را بگیرند.

اگر قسمتی از کت و شلوار برای شما خوب نیست فی‌المثل گشاد است یا قد آستین‌هایش بلند است، می‌توانید آن را تغییر دهید. در تعدادی از فروشگاه‌ها، تغییرات رایگان است و در برخی دیگر باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

برای خرید کت و شلوار غیرتمندانه شیک چند قانون بسیار وجود دارد:

کت باید به خوبی روی شانه‌ها و پشت شما بنشیند و متناسب با اندام شما باشد. طول کت باید تمام پشت شما (باسن شما) را بپوشاند. قسمت پشتی کت باید به‌جایی ختم شود که باسن شما به‌ پای شما می‌رسد.

کت و شلوار خاص زنانه | زیباترین راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟ -

دکمه کت باید به راحتی و نزدیک به شکمتان بسته شود. وقتی دکمه های کت را می بندید، نباید منسوج بین آن ها کشیده شود. بعلاوه وقتی دکمه های کت را بسته و آن را برابر می کشید، باید حدودا به اندازه پنجه دست‌گره‌شده دستتان از بدن شما فاصله بگیرد.

شلوار نباید محکم به باسنتان بچسبد و از طرف دیگر نباید آویخته باشد. اگر شلوارتان تنگ باشد، در زیر کفل چین های افقی تشکیل می شود؛ و اگر گشاد باشد، پارچه آن اضافه می آید.

تحت شلوار باید با قسمت روی کفشتان دارای تماس شود. ار شلوارتان بلند باشد، ظاهری شلخته پیدا خواهید کرد.

دنیای مد آقایان به ناحیه کت و شلوار های slim-fit (تنگ) در حال حرکت است. این مدل کت و شلوار بسیار نوین و امروزی می باشد. در موسم انتخاب این مدل، باید حواستان را جمع کنید تا پارچه آن کشیده و تنگ به نظر نرسد. قد کت این مدل معمولا، نسبت به نمونه های دیگر، کوتاه تر بوده و برش کلی شلوار و کت آن تنگ تر است. به دلیل جذب هستن قالب کلی این نوع کت و شلوار ، بهتر است از با آن استفاده کنید.

کت و شلوار - کت و شلوار e زغال سنگی | بهترین نکاتی که حتما برای انتخاب کت شلوار مناسب باید بدانید!  -

در کت و شلوار باید شانه‌ها به چهره کاملا صاف و با ایستایی زیاد قرار بگیرد. درز آستین در قسمت سرشانه باید دقیقا در درازی استخوان شانه قرار بگیرد. گر این شقاق به جانب گردن متمایل شود و یا اینکه از شانه آویزان شود، به خوبی روی تن نمی‌نشیند و جلوه‌ای موج‌دار و همراه با آژنگ و چروک از سرشانه به نمایش می‌گذارد. علاوه بر آن پدهایی که در شانه روش می‌گیرند باید مسطح و صاف باشند و دقیقا موازی با رخنه آستین باشند. در مگر این صورت لباس نمای بخشش نخواهد داشت و مدت دربر کردن آن احساس راحتی نیز نخواهید کرد.

این قسمت از کت و شلوار بی‌شمار جدی است. بلندی و یا کوتاهی آستین شما را شلخته نشان می‌دهد. برای داشتن کت شلوار مناسب، نباید قد و طول آستین از انگشت شست پایین‌تر قرار بگیرد. میسور است نتوانید اندازه دقیق آن را تشخیص دهید. در این حالت می‌توانید به پیراهنی که پوشیدید مداقه کنید. سعی کنید آستین پیراهن حدود 2 سانتیمتر از زیر کت مشخص باشد.

برچسب ها
پربازدید ترین ها
جدیدترین ها