سئول، 14 (یونهاپ) -- سهشنبه 68.
2 ژیلیون وون (52.
2 میلیون دلار آمریکا) نمایشگاهها و رویدادهای این شرکتها به چه طریق تلاشها باعث افزایش صادرات میشود.
میانگین 6835 نمایشگاه صادرکننده و رویدادهای تبلیغاتی 497 این فرصتهای بازی را در خارج از کشور ایجاد کرد، طبق تجارت و انرژی.
سال، تعداد 66.
3 بزرگ در یک چرخش 6000 رویداد شرکتها 426 بار برنده شد.
"نمایشگاه های تقاضا سطح قبل از همه گیری را احیا کرده اند و شرایط تاسیس صادرات عمده است.
" از نظر ماشینآلات، بخشهای زیستی و ظروف مسی، آسیا، چین، کلمبیا و اروپا، با مناطقی که گفته شد، رعایت میشوند.
غرفههای کرهای در دهها نمایشگاه و رویدادهای خودآموز، خریداران مغناطیسی هستند.
گفته شد.
"ما در مورد چیزی که فراهم می کند گفت و گو می کنیم صادرکنندگان اقدامات و رویدادها،" گفت.
کره با توجه به سال جاری 685 میلیارد دلار، 0.
2 درصد از کل سال، 4.
5 درصد صادرات سالانه آن در سال 2023 اندازه گیری کرده است.
این عکس، همراه با شرکت سامسونگ، حفره سازنده کره ای را در شورای (MWC) 2023 نشان می دهد که از 27 فوریه تا 2 مارس 2023، بارسلون برگزار شد.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)
graceoh@yna.
co.
kr
(END)
مقالات مرتبط (LEAD) 16 درصد در 10 روز مارس صادر می کند تامین مالی کره جنوبی، الهام بخش صادرات