img

طرح خانه ویلایی چوبی طراحی ویلا

طراحی ویلا ی یک طبقه

طرح ویلا دو طبقه

طرح ویلا یک طبقه

طراحی ویلا سه طبقه

طراحی ویلا دو طبقه

طراحی ویلا یک طبقه

طرح طاها ویلا شمال

طراحی ویلا طاهری

طراحی ویلا مدرن شمال

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

آموزش طراحی ویلا در ایتبس ۲۰۱۶ و سیف ۲۰۱۶ (قسمت ۲)

طرح خانه ویلایی چوبی طراحی ویلا

در طراحی تراس ویلا گاهی اوقات لازم است که فضایی برای قرارگیری باغچه کوچک هم در نظر عبوس شود. ضمنا با توجه به اینکه تراس می تواند بومی برای دورهمی و نشست های دوستانه باشد، باید هنگام طراحی تراس ویلا به متراژ این قسمت دقت کرد. طبق تجربه ما رنگ هایی که آرامش و دوستی را منتقل می کنند مثل سفید، بژ و سایر رنگ های طبیعی و با ماهیت نرم و غیر زمخت مناسبتر هستند. یکی دیگر از نکات بسیار مهم طراحی تراس و بالکن در ویلاها مبالات به نورپردازی است که شیوه های مختلفی برای آن وجود دارد که در کنار کاربرد از چراغ های مناسب محقق خواهد شد.

طراحی حیاط ویلا یکی از مهمترین بخش هایی است که باید به آن تدقیق خاصه ای داشت چرا که از لحاظ بخش ورودی اولین قسمت محسوب شده و تأثیر اولیه آن در ذهن ساکنین خانه بسیار اساسی است. از طرفی کل ویو و چشم انداز ویلا حتی ویلاهای ساحلی به سمت حیاط و محوطه هم هست. ضمنا طراحی حیاط ویلا مدرن و سایر سبک های معماری با هدف پیوند بیشتر محیط داخلی و خلق و فضای برون انجام می گیرد. بنابراین محوطه و ساحت سازی مهمترین بخش طراحی خارجی ویلاست.

ساخت ویلا ضد زلزله طراحی ویلا

قبل از استفاده گسترده از اینترنت برای جستجوی الهام از طراحی، و خرید آنلاین به‌سبب دکور و وسایل مدرنیستی، اکثر ناس با طراحی نو یا سبک مدرنیسم آشنایی نداشتند.

از نظاره ما، بهترین ویلاهای مدرن کارآمد، منتها گرم، و دعوت کننده هستند - در حالی که خصوصی هستند. استفاده از ماده‌ها طبیعی و اتصال فضاها باعث می‌شود که این ویژگی‌های به ظاهر متفاوت به زیبایی، در کنار هم وجود داشته باشند.و اکنون، افراد بیشتری در حال کشف این تقارن زیبا از خصوصیت های به ظاهر مغایر هستند، در حالی که با یک فنجان قهوه در صبح آدینه دارند استراحت می کنند.

طی این‌اندازه سال ماسبق روندی قوی وجود داشته است که صاحبان ویلاها طرح‌های ویلا‌های تنگ را انتخاب می کنند. برخی از صاحبان ویلا به‌قصد اولین وعده به دنبال ویلا ای مقرون به صرفه تر بدون دور شدن از مناطق شهری هستند. برخی دیگر با ورود به مرحله جدیدی از زندگی، یا صرفاً به دلایل طریقه زندگی، کوچک‌سازی می‌کنند.

طراحی ویلا شمال طراحی ویلا

مهم ترین نکته برای طراحی یک ویلا رعایت کردن تناسب بین اجزای مختلف ویلا است که باید حتما در پلان طراحی ویلا درنظر گرفته شود. در واقع زمانی که طراح فضاهای مشخص ویلا را طراحی کرد و مقر هر فضا را به خوبی مشخص کرد دوران اجرای نقشه ی طراحی شده فرا می رسد.

در طرح ارائه شده توسط طراح در مورد ابعاد ستون ها، کف سازی، فونداسیون و جنس مصالحی که برای اجرا به کار برده می شود، به طور کامل توضیح داده شده است. وضعیت وسایل سرمایشی و گرمایشی و نورپردازی ها در فاز دو طراحی پلان ویلاها مشخص می شود.

پلان ویلا به‌طور کلی قفل به نیاز کارفرما، مساحت زمین، منطقه، توپوگرافی و دیگر عوامل تغییر می‌کند. اما به صورت عمومی چهار پلان کلی وجود دارد:

ویلای فلت در یک طبقه مصنوع می‌شود، این ویلا علاوه بر اقتصادی بودن و زمان ساخت فرود از لحاظ هزینه، دارای نگهداری آسان‌تری است. ویلاهای فلت دسترسی کاربری آسان‌تری برای ساکنان میسر می‌کنند.

برچسب ها
پربازدید ترین ها
جدیدترین ها