FitFlop که مستقر در لندن است، 30 میلیون دلار رسیدهای دروازه گردان گردان را تضمین کرده است که اورالیوس (AFC) جاهطلبیهای بلندمدت آن را وام میدهد.
تامین مالی یک برندینگ، بازاریابی و تبلیغات، "استراتژی تحول آفرین شرکت" را هدایت می کند.
AFC کلینکر کفش را با 20 میلیون دلار نیاز و برنامه دارایی های نقدی کسب و کار گسترش می دهد.
در FitFlop که به دنبال تامین مالی بود، این برادری با چالشهایی مواجه شد که بر سر کسبوکارها به اشتراک گذاشته شد، مشکلاتی مانند همهگیری COVID-19، مشکلات و فشارها را از بین میبرد.
با افزایش زمان بادهای مخالف، FitFlop به طور قابل توجهی AFC دور را دارد.
در 12 ماه، FitFlop، که در لندن در سال 2007 تأسیس شد، با EMEAI و ایالات متحده، 5700 مشارکت داشت.
لوگوتایپ مجدداً در توکیو به نمایش گذاشته شد و به حضور خود ادامه داد، "یک راهاندازی جدلی در هند" برندهای آن، و یک یورک در اواسط آوریل.
بودجه نشاندهنده چیزهای متفاوتی است که طعم و مزه کفشها را با استفاده از فناوری بیومکانیکی، ارگونومیک و تمام روز به سبک پنجاه و پنجاه به روز ادامه میدهد.
جیانی جورجیادس، قبل از هر چیز در FitFlop، گفت: "این سرمایه گذاری AURELIUS نشان دهنده یک نام تجاری پنهانی و ما است.
این است و برنامههای تونی ما را اجرا میکنیم.
»
Karun Dhir، شرکت AURELIUS، اظهار داشت: "FitFlop's زمان تیم و گالوانیزه است.
AFC با دوستان خود بازی می کرد و بدین ترتیب شرایط پس انداز خود را به صورت سفارشی ارائه و ایجاد کرد.
AFC رابطه محور است و ما خودمان نیازهای مشتریانمان را برآورده می کنیم و اهداف آنها را محقق می کنیم.
این شراکتی بوده است که FitFlop به دنبال سرمایهگذاری در آن است.
»
FitFlop
در دسامبر، FitFlop جود وایت را به عنوان خلاق و فیل بورثویک را به طور مساوی بازرس «به توسعه» منصوب کرد.
Whyte FitFlop جایی که اسکار کارگردان خلاق بود.
Borthwick با مارک های گیاهخوار، دکتر مارتنز، Vivobarefoot و مارک های موجود در Worldwide کار کرده بود.
شرکت اورلیوس، که در سال 2017 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در لندن است، یک وام دهنده است که بر ارائه راه حل های مالی متمرکز است شرکت های بازار میانی در بریتانیا، ایرلند و اروپا.