img

فروش برای ماه فوریه بهتر است

خرده‌فروشی با ماه فوریه مطابقت دارد، زیرا مصرف‌کنندگان رویدادهایی را به این ترتیب منادی بحران تمام عمر ولنتاین هستند.
بر اساس کنسرسیوم بریتانیا (BRC)-KPMG Sales Monitor، مجموع فروش بریتانیا در ماه فوریه 5.
2 درصد بود که با 6.
7 درصد کمتر از نقطه میانی سه ماهه 5.
5 درصد و همچنین میانگین طلایی 12 ماهه 2.
4 درصد روبرو شد.
فروش مواد غذایی به کنار 8.
3 درصد در سه ماه فوریه و فروش غیرغذایی 3.
2 درصد فروش غیرغذایی آنلاین بود بای بای 3.
1 درصد تا فوریه 28.
4 درصد.
هلن دیکینسون، مدیرعامل BRC گفت: «در حالی که رکود هزینه زندگی مشتریان را به طور فزاینده ای به قیمت حساس می کند، مناسبت های Communion را مدیریت می کنند.
این به فروش و جواهرات روز ولنتاین کمک کرد.
لوازم صرفه جویی در انرژی در میان چیزهای دیگر به خوبی ادامه پیدا کرد، با وجود اینکه کت و چکمه ها در امتداد این خطوط فروکش کردند، اشتهای چشم انداز فروش ژانویه.
"شرایط خرده فروشان کهنه.
مصرف کنندگان بی تفاوت به فعالیت خود ادامه می دهند و آوریل افزایش می یابد.
پل مارتین، بریتانیا در KPMG، گفت: "با حدود 10٪ و نزدیک به 20٪، فروش فوریه 5٪ به حاشیه سود می رسد و سلامت این بخش را پنهان می کند.
«مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی خستگی‌ناپذیر و غیرضروری برای فروش پوشاک، کفش و لوازم جانبی هستند که ماه‌ها و ماه‌های فوریه را سپری کرده‌اند.
با افزایش قبوض انرژی، پهنای باند، و قبوض پالاور، مصرف‌کنندگان به سمت پایین آمدن می‌روند – تغییر مکان خرید، خرید، در حالی که اقلام سرد به خوبی از فعالیت‌ها صحبت می‌کنند، به‌طوری‌که می‌توانند غذای مصرفی داشته باشند.
» در همین حال، ارقام مخارج غلات خوار بارکلیز نسبت به ماه فوریه سالانه 5.
9 درصد رشد داشته است، بنابراین بریتانیایی ها هزینه های نادر بالغ غیر ضروری را تداوم می بخشند.
با لغو محدودیت‌های COVID-19 جعل شد، که باعث شد تقاضای مخارج متوقف شود و ارقام امسال را به ارمغان آورد.

برچسب ها
پربازدید ترین ها
جدیدترین ها