خردهفروشی با ماه فوریه مطابقت دارد، زیرا مصرفکنندگان رویدادهایی را به این ترتیب منادی بحران تمام عمر ولنتاین هستند.
بر اساس کنسرسیوم بریتانیا (BRC)-KPMG Sales Monitor، مجموع فروش بریتانیا در ماه فوریه 5.
2 درصد بود که با 6.
7 درصد کمتر از نقطه میانی سه ماهه 5.
5 درصد و همچنین میانگین طلایی 12 ماهه 2.
4 درصد روبرو شد.
فروش مواد غذایی به کنار 8.
3 درصد در سه ماه فوریه و فروش غیرغذایی 3.
2 درصد فروش غیرغذایی آنلاین بود بای بای 3.
1 درصد تا فوریه 28.
4 درصد.
هلن دیکینسون، مدیرعامل BRC گفت: «در حالی که رکود هزینه زندگی مشتریان را به طور فزاینده ای به قیمت حساس می کند، مناسبت های Communion را مدیریت می کنند.
این به فروش و جواهرات روز ولنتاین کمک کرد.
لوازم صرفه جویی در انرژی در میان چیزهای دیگر به خوبی ادامه پیدا کرد، با وجود اینکه کت و چکمه ها در امتداد این خطوط فروکش کردند، اشتهای چشم انداز فروش ژانویه.
"شرایط خرده فروشان کهنه.
مصرف کنندگان بی تفاوت به فعالیت خود ادامه می دهند و آوریل افزایش می یابد.
پل مارتین، بریتانیا در KPMG، گفت: "با حدود 10٪ و نزدیک به 20٪، فروش فوریه 5٪ به حاشیه سود می رسد و سلامت این بخش را پنهان می کند.
«مصرفکنندگان لوازم آرایشی خستگیناپذیر و غیرضروری برای فروش پوشاک، کفش و لوازم جانبی هستند که ماهها و ماههای فوریه را سپری کردهاند.
با افزایش قبوض انرژی، پهنای باند، و قبوض پالاور، مصرفکنندگان به سمت پایین آمدن میروند – تغییر مکان خرید، خرید، در حالی که اقلام سرد به خوبی از فعالیتها صحبت میکنند، بهطوریکه میتوانند غذای مصرفی داشته باشند.
»
در همین حال، ارقام مخارج غلات خوار بارکلیز نسبت به ماه فوریه سالانه 5.
9 درصد رشد داشته است، بنابراین بریتانیایی ها هزینه های نادر بالغ غیر ضروری را تداوم می بخشند.
با لغو محدودیتهای COVID-19 جعل شد، که باعث شد تقاضای مخارج متوقف شود و ارقام امسال را به ارمغان آورد.