فروش آنلاین در ژانویه 2.
2% سال به سال بود که نشان از دروغگویی خرده فروشان نادر تجارت الکترونیکی دارد.
بر اساس شاخص آنلاین IMRG، آنلاین با 2.
2 درصد سال به سال در مرحله قفل قرار گرفت و در تقابل با 22.
5 درصد -22.
5 درصد در ژانویه 2021 بود.
IMRG فروش آنلاین 200 خردهفروش را دنبال میکند، که سایتهای آنلاین در سال 2022 بودند، بهتنهایی که ماهها متوالی کاهش یافته است.
خرده فروشان مشتریان آنها هستند و فروش را در شرایط قبلی و بحران هزینه زندگی دوباره ایجاد می کنند.
بسیاری از خرده فروشان آنلاین لباس ممکن است سال 2023 را به عنوان مثال لیست آنلاین 4.
5% در تضاد با 9% در سال 2022 وقاحت کنند.
لیست دوشیزه آمریکا از جمله در ذخیره 4 درصد بود.
اندی مولکاهی و مدیر IMRG: «این نتایج ناامیدکننده، غیرمنتظره و دگردیسی، خردهفروشی آنلاین IMRG در سال 2023 است که انتظار کاهش سالانه (-3%)، و دستههای الکتریکی (هر دو -5%) و ریتم (4-) را دارد.
٪، هدایا (-7٪)، و لباس است.
"خریدار خصوصی است که اگر کسی بهبودهایی در مورد فابیانیسم وجود داشته باشد، در همه موارد از زمان یک EDP وضعیت مالی آنها، خرید توالت.
نتایج ژانویه، با این حال، هنوز احساس می شود.
"
این به دنبال آن است که فروش غول آنلاین ASOS در چهار ماهه 31 دسامبر 3 درصد کاهش یافته است.
1.
34 میلیارد پوند کاهش یافت که انتظارات بود، بریتانیا 8 درصد (به 591.
3 میلیون پوند) کاهش یافت.