فیلا در 30 سپتامبر 2022 دارای 16.
4٪ 685 پوند (1079 میلیارد KRW) است.
این در مرحله قفل با مجموعه بدلکاری "به خوبی متنوع" این شرکت سود برد.
با رشد، در یکنواختی با فعالیت های فروش تبلیغاتی، چه اتفاقی در ایالات متحده می افتد.
برای سه ماهه سوم، فیلا نتایج را به اشتراک گذاشت:
فروش تاول فیلا 1.
4٪ 206 پوند (325 میلیارد وون).
ناخالص 14.
7٪ 329 پوند (519 میلیارد KRW).
ناخالص 0.
8٪ 48.
1٪.
خالص 23.
6٪ £ 59 (KRW 93.
8 میلیارد).
جهانی EMEA 20.
7% 6.
6 پوند (10.
5 میلیارد KRW) که همگام با کف زدن صاحب امتیاز آن و تأثیر شهرت ایالات متحده است.
با نگاهی به آینده، این دسته انتظار فروش بین 5 تا 10 درصد را در مقایسه با 2- و 2 درصد قبلی دارد.
با این حال، ویسکوز بین -5٪ تا -10٪ غالب است، در مقایسه با -2٪ و 2٪ قبلا.
این نشان دهنده هزینه های یکباره بازسازی و فعالیت های تبلیغاتی ناشی از شرایط فریبنده ایالات متحده است.