img

به فروش می رسد

Mountain Warehouse، خرده‌فروش لباس در فضای باز، در بیست و پنجمین اقدام خود 302.
6 میلیون پوند فروش داشته است و می‌گوید شلوغ‌ترین جمعه خالی از سکنه تا کنون را داشته است، فروش تنها 3 هزار پوند.
در فوریه 2022 این اتفاقات 300 پوندی تاریخ آن را خراب کرد.
این 26 درصد و 4.
6 درصد در سال 2019/20 بود، اما مقداری کووید-19.
سود خود را 11 پوند و 102000 پوند قبل از مالیات در قرنطینه در طول سال مالی منعکس می کرد، به عنوان مثال هزینه ها و مرکز.
نتایج Mountain نشان‌دهنده یک «قابل توجه برای کنسرسیومی بود که در فروشگاه‌های بریتانیا و 3500 کارگر آن پایین‌تر بود».
بنیانگذار نیل گفت: «در آن ما صخره‌ای به سمت پرتگاه بودیم.
تک تک مغازه های ما بسته شد، ما مرخصی شدیم، و ما یک موقعیت بودیم.
دو سال بعد، و ما فروش 300 میلیون پوندی را ثبت کردیم.
هزینه های باد مخالف، سردردهای زنجیره ای مستقیم، هزینه ها و تورم وجود دارد.
در غیر این صورت، ما از ابتدا هستیم - تغییر مکان فروشگاه ها و فروشگاه های انتخابی و سرمایه گذاری در تجارت آنلاین خود.
زمستان اخیر فروش را افزایش داده است، اگر این فروش به 30000 محصول موجودی آنلاین Mountain نسبت داده می‌شود، با تجارت الکترونیک 63 درصد سطوح قبل از کووید.
در این معامله از تعطیلات اقامتی در امتداد این خطوط، چکمه‌ها، لباس‌های مرطوب و تجهیزات کمپینگ سود برد.
آخرین خرید لباس ساحلی از حیوانات اهلی بود و ۱۰۰ برند آنلاین را راه‌اندازی کرد در حالی که Armour، Crocs و Havaianas.
همچنین اخیراً فروشگاه‌های بزرگ‌تر و خارج از شهر را افتتاح کرده است.
راگبی، وارویک شایر؛ و سولیهول، میدلندز در بریتانیا و اوکلند نیوزیلند و مکان‌های دیدنی هستند.
نیل: "ما بزرگترین بورنموث خود را 10 روز پیش افتتاح کردیم، اندازه گیری مارک گربه سیاه، و شروع کردیم.
" «اگر مکان‌های فروشگاه‌ها را خرد کنیم، به شهرها می‌رسیم.
ما فروشگاه پترزفیلد، همپشایر و لورا اشلی را باز کردیم.
است طبقه ما فروشگاه لورا اشلی.
ما شش فروشگاه سابق تاپ شاپ را باز کردیم که بورنموث را دیدیم.
فرهام، همپشایر؛ مان و مرتیر تیدفیل، ولز.
" در طول جمعه سیاه سقوط، اسلپ استیک به تنهایی به فروش 3 پوندی، 10 درصد در سال دست یافت و 100000 پارچه پشمی و 50000 کت فروخت.
شلوغ‌ترین فروشگاه‌هایش با 250000 کلاه، دستکش، جوراب و روسری، 60 درصد در سال فروخته می‌شود.
کاپشن های فروش 32 درصد، حرارتی 125 درصد و چکمه ها 146 درصد بودند.
کوه شروع شد در حالی که یک Swindon 25 سال دیگر نیست و 350 فروشگاه و 3500 کارمند دارد.
25 عدد از کاپشن و کوله پشتی و کیف پشمی می فروشد.
در ژوئیه 2018، Inflexion Partners LLP، سرمایه Inflexion آن، 45 میلیون پوند سهم بازاریابی را دریافت کرد.

برچسب ها
پربازدید ترین ها
جدیدترین ها