img

قسمت چهارم سریال سرگیجه + دانلود قسمت های جدید آکتور و جیران

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

پیشنهاد ویژه سریال های روز ایران و جهان: جدیدترین قسمت های سریال آکتور (نیما جاویدی) سرگیجه (بهرنگ توفیقی) پوست شیر (جمشید محمودی) سقوط (محمدحسین مهدویان) و جیران (حسن فتحی) ! در این میان فیلم های جدید انفرادی، علفزار و سگبند از به روز ترین و بهترین وبسایت فعال در متن فیلم و مالتی مدیا

سریال آکتور – Actor محصول سال 1400 که از 6 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت شانه دانلود در کانال نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مجید مطلبی ، منشیگری و کارگردانی: نیما جاویدی تولید و ساخته شده است. در ادامه شما می توانید به وسیله وبسایت شانه دانلود جانب تماشا و یا دانلود این سریال اقدام کنید.

این سریال بنا بر گفته منتقدین و صاحب نظران یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های امسال خواهد بود. تا جایی که برخی از منتقدین، آکتور را در قد و قواره های سریال یاغی و یا نهایت یک لول پایین تر از آن معرفی کرده اند. باید ببینیم که آیا سریال آکتور تا چه اندازه در جذب مخاطب و استقبال آن ها موفق ظاهر خواهد شد.

دانلود قسمت چهارم 4 سریال سرگیجه (لینک دانلود)(ویدیو)

سریال سرگیجه پخش | قسمت چهارم سریال سرگیجه + دانلود قسمت های جدید آکتور و جیران -- جذاب ترین

بازیگران سریال خواهران خون آشامی ⭐️ حسب‌حال و شمایل ها + ملخص داستان سریال

بازیگران سریال خدمتکاران ⭐️ بیوگرافی و عکس ها + برگزیده داستان سریال

بازیگران سریال اتاق شماره ۹ ⭐️ بیوگرافی و عکس ها + خلاصه داستان سریال

بازیگران سریال عشق دستباف ⭐️ بیوگرافی و عکس ها + خلاصه داستان سریال

بازیگران سریال پسران کلک همچنین ⭐️ بیوگرافی و تمثال ها + خلاصه حکایت سریال

دانلود سریال سقوط قسمت قسمت هشتم ۸ با ملعبه الناز ملک حمید فرخ نژاد

بازیگران سریال در دام عشق ⭐️ بیوگرافی و عکس ها + خلاصه داستان سریال

بازیگران سریال نماینده یک دلاری ⭐️ بیوگرافی و عکس ها + خلاصه داستان سریال

بازیگران سریال در انتظار عشق ⭐️ بیوگرافی و عکس ها + خلاصه داستان سریال

بازیگران سریال مرد مرگبار من ⭐️ حسب‌حال و عکس ها + خلاصه داستان سریال

سریال سرگیجه پخش انلاین | زیباترین معرفی سریال ایرانی سرگیجه ؛ مروری بر جدیدترین سریال نمایش منسوب ومربوط به‌خانه بهرنگ توفیقی -

از آثار دیگر هومن سیدی باید به فیلم‌های شب بیرون، خط ویژه، نیمرخ‌ها، من دیه گو مارادونا هستم و سریال‌های عاشقانه، گلشیفته و گیسو اشاره کنیم. او در سریال آریایی سرگیجه یکی از نقش‌های واقعی را دارد.

از دیگر آثار هادی حجازی فر باید به فیلم‌های به وقت شام، لاتاری، ژن خوک، سری فیلم‌های ماجرای نیمروز، دوزیست، آتابای و سریال‌های ممنوعه، زیرخاکی فصل اول و اشاره کنیم. او در سرگیجه نقش کامران را ایفا می‌کند.

سایر بازیگران سریال ایرانی سرگیجه عبارتند از:

به پایان این مقاله پلازا و معرفی سریال ایرانی سرگیجه رسیدیم و سعی کردیم تا تمام اطلاعات این اثر را در اختیار شما قرار دهیم. هنوز مدت زیادی از شروع سریال نگذشته و بنابراین قضاوت درباره آن زود است. اما با توجه به وجود بهرنگ توفیقی در مقام کارگردان و همچنین تیم بازیگران انتظار داریم تا سرگیجه نیز مانند اکثر آثار این کارگردان پربازدید شود. شما نیز با دانلود سریال ایرانی سرگیجه و تماشای آن، نظرات خویش را با ما و سایر مخاطبان به آبونه بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

سریال “سرگیجه” با اشتباه مضحک سوژه شد!
برچسب ها
پربازدید ترین ها
جدیدترین ها